Vigtig information  Alm. Brand anvender cookies

Cookies er nødvendige for at få vores hjemmesider til at fungere. Vi anvender egne cookies og tredjepartscookies til statistik, markedsføring og integration af tjenester. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies

Områdenavigation Privat

Vigtig information  Alm. Brand anvender cookies

Cookies er nødvendige for at få vores hjemmesider til at fungere. Vi anvender egne cookies og tredjepartscookies til statistik, markedsføring og integration af tjenester. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies

Sådan klager du

Hvem kan klage?
Du kan klage, hvis du er utilfreds med vores behandling af en konkret sag, og du er:

  • Privatkunde
  • Landbrugskunde
  • Erhvervskunde
  • Sikret på en forsikringspolice
  • Ikke kunde men har et krav mod Alm. Brand


Send en skriftlig klage
Vi beder dig om at indsende din klage skriftligt og meget gerne pr.
e-mail.

Hvis du oplyser:

  • navn og enten kunde-, konto-, police- eller skadenummer
  • hvad du klager over, og hvad du forventer af Alm Brand og
  • vedlægger en kopi af afgørelsen samt øvrig relevant korrespondance,

er det nemt for os at finde din sag og få behandlet din klage hurtigt.

Vil du klage til Alm. Brand Forsikring A/S?
Er din klage rettet mod Alm. Brand Forsikring A/S, kan du også klage via vores klageskema.

Gå til klageskemaet
 

Sådan behandler vi din klage
Senest dagen efter vi har modtaget din klage, får du en skriftlig bekræftelse på, at vi har fået klagen. Herefter undersøger vi sagen nærmere og vurderer, om sagen er korrekt behandlet.

Din klage vil så vidt muligt blive behandlet med det samme, og senest syv arbejdsdage fra klagens modtagelse sender vi dig et svar. I komplicerede sager må du dog regne med lidt længere behandlingstid.