Vi bygger på noget nyt - fortæl os, hvad du synes > Til beta.almbrand.dk
Vi bygger på noget nyt - fortæl os, hvad du synes
> Til beta.almbrand.dk

Vigtig information  Alm. Brand anvender cookies

Cookies er nødvendige for at få vores hjemmesider til at fungere. Vi anvender egne cookies og tredjepartscookies til statistik, markedsføring og integration af tjenester. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies

Områdenavigation Privat

Vigtig information  Alm. Brand anvender cookies

Cookies er nødvendige for at få vores hjemmesider til at fungere. Vi anvender egne cookies og tredjepartscookies til statistik, markedsføring og integration af tjenester. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies

Hjælp til Netboks

Hvis du får denne side frem, uden at Netboks er åbnet i et nyt vindue, kan du finde hjælp her:

  


Hvorfor åbner Netboks ikke i et nyt vindue?

Problemet kan skyldes en "pop-up"-blokering. Kig efter, om der øverst er vist en gul bjælke, hvor der står "Et pop-up-vindue blev blokeret", og gør følgende:

Klik på den gule bjælke øverst
Vælg "Tillad altid pop-up-vinduer fra dette websted"
Tryk "Ja" for at tillade pop-up-vinduer fra portal4.almbrand.dk
Luk alle websider og start Internet Explorer igen
Prøv at åbne Netboks igen.

Er der ikke en gul bjælke øverst, kan det i stedet skyldes, at du har installeret et program eller en toolbar, der forhindrer pop-up-vinduer på internettet.

Løsningen er at deaktivere programmet, inden Netboks startes, eller sætte programmet op til at tillade pop-up-vinduer fra http://www.almbrand.dk. Du kan også fjerne dine toolbar's, hvis du ikke benytter dem. Det gør du i 'Tilføj/fjern programmer' i kontrolpanelet, hvis du benytter Windows.

Bemærk, at Alm. Brand som udgangspunkt ikke benytter pop-up-reklamer på vores hjemmeside.

Jeg har fulgt svaret til spørgsmål nr. 1 - det har ikke hjulpet. Hvad gør jeg?

Hvis svaret på første spørgsmål ikke hjalp, så prøv at logge på Netboks her.

Log på Netboks

Når jeg forsøger at åbne Netboks, kommer der en sikkerhedsadvarsel - hvad gør jeg ?
 

Benytter du Internet Explorer 8 kan du opleve, at der kommer en sikkerhedsadvarsel, hvor du kan trykke "Ja" eller "Nej". Du skal klikke "Ja" for at få adgang til Netboks, og du kan slippe for advarslen ved at gøre følgende:

Åbn Internet Explorer
Vælg "Funktioner"/"Internetindstillinger"
Vælg fanebladet "Sikkerhed"
Marker "Websteder, du har tillid til"
Tryk på knappen "Standardniveau" nederst
Tryk på knappen "Anvend"
Tryk på knappen "Ok"
Luk alle websider og start Internet Explorer igen.

Hvordan logger jeg på Netboks?

I kodebrevet, som du modtager med posten, kan du læse, hvordan du logger på din Netboks. Bemærk, at koden til Netboks ikke virker til andre tjenester såsom din Netbank eller 'Mit forsikringsoverblik'.

 

Jeg har stadig ikke fået svar på mine spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte Netbank Hotline, som kan hjælpe dig.

Telefon: 35 47 47 00
E-mail: netbank@almbrand.dk

Åbent hverdage kl. 14.00 - 19.00 (Helligdage lukket)