Hjælp til login på
Mit Kundeoverblik
Når du skal på 'Mit Kundeoverblik', skal du bruge din virksomheds NemID. Oplever du problemer med at logge på, kan du søge hjælp her
Problemer med at logge på 'Mit Kundeoverblik' kan skyldes flere ting. Ofte vil det være nok med en opdatering af din browser eller javaprogrammet på din computer.
Har du opdateret din browser?
Sørg for altid at holde din browser opdateret for at minimere fejl, når du logger på med NemID. Du kan læse mere om, hvordan du opdaterer netop din browser ved at følge nedenstående links:
Har du opdateret Java?
Hvad enten du bruger PC eller Mac, skal du sørge for at holde Java opdateret. Det gør din computer som regel automatisk, men for at være sikker kan du opdatere Java manuelt. Det gør du på Javas egen hjemmeside:
Har du brugt dit NemID nøglekort til andet end netbank?
Dine problemer med at logge på kan også skyldes, at dit NemID nøglekort kun kan benyttes til Netbank. Det betyder, at dit nøglekort mangler et OCES-certifikat. Bestil et nyt nøglekort på nemid.nu. Du skal bruge enten pas eller kørekort som dokumentation.