Vælg skadestype
Skade på bygninger skal anmeldes i Mit Kundeoverblik. Log på med kundenummer og tilhørende policenummer.
Anmeld skader, som du har forvoldt på andres ting eller andre personer, i Mit Kundeoverblik. Brug NemID til at logge ind.
Skader, der vedrører dyr, skal anmeldes i Mit Kundeoverblik. Brug NemID til at logge ind.
Sager i forbindelse med teknisk forsikring kan anmeldes på telefon 87 93 96 50.
Hvis du kommer til at gøre skade på andre personer, skal du anmelde det i Mit Kundeoverblik. Brug NemID til at logge ind.
Sager i forbindelse med sygedrifttabsforsikring kan anmeldes på telefon 35 47 74 30.
Hvis du f.eks. har brug for behandling hos fysioterapeut eller kiropraktor. Eller skulle blive ramt af stress.
Ofte stillede spørgsmål
Du kan finde vejledning til, hvilken forsikring du skal anmelde skaden på, under skadestyperne.
Ja, hvis der er sket en skade på dig, dine ting eller dit køretøj, som en anden er skyld i, skal du anmelde skaden hos dit forsikringsselskab. Har du oplysninger om, hvem der har lavet skaden, så husk at oplyse det i din anmeldelse. Den person, der har forvoldt skaden, skal også anmelde det hos sit forsikringsselskab.
Ja, du kan gå i Mit Kundeoverblik under ’Anmeldte Skader’ og tilføje billeder og andre informationer til en igangværende sag.
Din selvrisiko står i din police, som du finder i Mit Kundeoverblik. Beløbet på din selvrisiko er bestemt ud fra prisen på din forsikring.
Under ’Anmeldte Skader’ i Mit Kundeoverblik kan du følge med i din sag. Står der ’Afventer’ ved din sag, arbejder vi stadig på den. Ofte er årsagen, at vi afventer informationer fra eksterne parter f.eks. modpartens forsikringsselskab, politirapport eller lægejournal.