Er du erhvervsbank eller erhvervsleasingkunde? Se her, hvor du fremover kan få hjælp.

Privat | Erhverv

 

Det er nemt - jeg sørger for det hele

Også at I får de rigtige dækninger. Vores erfaring viser, at 70% justerer deres forsikringer på vores møde, fordi de ikke havde de rigtige dækninger.

Her kan I se, hvordan webmødet foregår. 

 

Sådan foregår et webmøde

I behøver hverken installere eller downloade noget inden mødet for at afholde et webmøde med os.
Vi guider jer. For at få det mest optimale møde har assurandøren sit kamera tændt under mødet, og vi anbefaler, at I også har jeres kamera tændt, så I kan se hinanden.

  • 1

    I bliver ringet op

    Assurandøren ringer jer op, hvorefter I modtager et link til mødet.

  • 2

    I logger ind

    I klikker på det link, I har modtaget, og logger ind på mødet i Microsoft Teams (I behøver ikke downloade noget inden mødet).

  • 3

    Mødet er i gang

    Assurandøren deler sin skærm med jer. I bliver stillet en række spørgsmål, så I sammen kan afdække virksomhedens forsikringsbehov. På den måde finder I de løsninger, der passer virksomheden og jeres situation bedst.

  • 4

    Vær godt dækket

    Assurandøren afslutter mødet med at komme med et bud på, hvordan vi bedst dækker virksomhedens behov. Det kan ske, at assurandøren har brug for at bearbejde de indsamlede informationer yderligere, før den endelige forsikringsløsning kan præsenteres. I det tilfælde aftales afslutningsvis et nyt møde, hvor løsningen og tilbuddet præsenteres. Vi sikrer, at I har de rette forsikringer, der passer lige netop til jer.


Vi tager hånd om jer

Der er ingen grund til, at gøre forsikring sværere end det er.
Forsikring skal være nemt og sikre rammerne om jeres virksomhed.
Vi gør det simpelt for jer.