Privat | Erhverv

Når skaden er sket

Du kan anmelde din skade online i Mit Kundeoverblik. Det er en god idé at have NemID og alle informationer om skaden klar, før du anmelder din skade.

 

Vedrører skaden en erhvervsforsikring? Anmeld skade på erhverv

Vælg skadestype

Icon_business_2color_personbil.svg

Køretøj

 

Skader på bil, motorcykel, knallert og campingvogn. Skader forvoldt med køretøj.

 

Anmeld skade

Icon_business_2color_indbo.svg

Indbo og bygning

 

Skader ved f.eks indbrud, tyveri eller skader på ting.

 

Anmeld skade

Icon_business_2color_barn_ulykke.svg

Ulykke

 

Ulykke og skade på dig eller familiemedlemmer.

 

Anmeld skade

Icon_business_2color_rejse.svg

Rejse

 

Skader eller sygdom på rejsen samt afbestilling af rejsen.

 

Anmeld skade

Icon_business_2color_hund.svg

Dyr

 

Skader på din hund eller hest, eller skader forvoldt af dit dyr.

 

Anmeld skade

Icon_business_2color_hånd_forsikring.svg

Andre skader

 

Skader som ikke findes blandt de andre skadetyper.

 

Anmeld skade

Ofte stillede spørgsmål

Du kan finde vejledning til, hvilken forsikring du skal anmelde skaden på under skadestyperne.

Ja, hvis der er sket en skade på dig, dine ting eller dit køretøj, som en anden er skyld i, skal du anmelde skaden hos dit forsikringsselskab. Har du oplysninger om, hvem der har lavet skaden, så husk at oplyse det i din anmeldelse. Den person, der har forvoldt skaden, skal også anmelde det hos sit forsikringsselskab.

Ja, du kan gå i Mit Kundeoverblik under ’Anmeldte Skader’ og tilføje billeder og andre informationer til en igangværende sag.

Din selvrisiko står i din police, som du finder i Mit Kundeoverblik. Beløbet på din selvrisiko er bestemt ud fra prisen på din forsikring.

Under ’Anmeldte Skader’ i Mit Kundeoverblik kan du følge med i din sag. Står der ’Afventer’ ved din sag, arbejder vi stadig på den. Ofte er årsagen, at vi afventer informationer fra eksterne parter f.eks. modpartens forsikringsselskab, politirapport eller lægejournal.

Vores skadeservice har desværre endnu ikke mulighed for at behandle spørgsmål gennem chatfunktioner. Har du spørgsmål til en skade, anbefaler vi, at du ringer til os. For at gøre det nemmest for dig selv, kan du ringe på de tidspunkter, hvor der er mindst ventetid på telefonlinjerne.

Har du spørgsmål til din skade?

Vi sidder klar ved telefonen, hvis du har brug for hjælp.

 

Man-fre: 10-15

35 47 35 00

Nye skader skal anmeldes online.
Ved akut skade kan du ringe hele døgnet.

 

 

Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Længst ventetid

 

Circle_Marker_lange_obligationer.svg Kortest ventetid

 

  Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag
Kl. 10-11 Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg
Kl. 11-12 Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg

Kl. 12-13

Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg
Kl. 13-14 Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svg
Kl. 14-15 Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svgCircle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svg Circle_Marker_lange_obligationer.svg

 

Fandt du dét, du leder efter?