Vælg skadestype
Hvis der opstår pludselig sygdom hos dig eller din nærmeste familie, kan du få erstatning for din rejse.
1. Anmeld det i Mit Kundeoverblik. Brug NemID til at logge ind.
2. Din anmeldelse behandles inden for 10 arbejdsdage. Der kan være længere behandlingstid i højsæson for ski- eller sommerferie.
Du kan downloade SOS Internationals App Help Me. Den indeholder alle de informationer, du skal bruge, hvis uheldet er ude på rejsen.
Alternativt kan du downloade og printe et rejseforsikringscertifikat.
Vores samarbejdspartner SOS International er til rådighed, hvis uheldet er ude på rejsen.
Ring hele døgnet på telefon 38 48 91 81.
1. Søg læge eller tandlæge hvis uheldet er ude. Husk at få en kvittering med, hvor dine symptomer og/eller behandling er beskrevet. Hvis I har spørgsmål, står SOS International til rådighed hele døgnet på telefon 38 48 91 81.
2. Anmeld skaden hos SOS International. Du må gerne vente med at anmelde skaden, til du er kommet hjem.
3. Din anmeldelse behandles inden for 10 arbejdsdage. Der kan være længere behandlingstid i højsæson for ski- eller sommerferie.
1. Anmeld forsinkelsen hos vores samarbejdspartner SOS International. Du må gerne vente med at anmelde skaden til du er kommet hjem.
2. Din anmeldelse behandles inden for 10 arbejdsdage. Der kan være længere behandlingstid i højsæson for ski- eller sommerferie.