• Kundeservice
  • Teknisk support
  • Hjælp til Mit Kundeoverblik

Hjælp til Mit Kundeoverblik


Dit Kundeoverblik fungerer som din personlige forsikringsmappe. Her kan du få et overblik over dine forsikringer, ligesom du selv kan tilvælge ekstradækninger, anmelde skader, se status på tidligere og anmeldte skader og redigere dine oplysninger.  

Hjælp til at logge på

Når du skal logge på mit Kundeoverblik, eller andre af vores selvbetjeningsløsninger, skal du bruge NemID. 

 

Hvis du oplever problemer med at logge på, kan det skyldes flere ting. Ofte er løsningen simpel. Få et overblik over de mest almindelige fejl, og hvad du selv kan gøre for at komme i gang med at bruge Mit Kundeoverblik. 

 

Manglende OCES-certifikat på nøglekortet

Hvis du ikke kan logge ind med dit NemID, kan det skyldes, at dit nøglekort kun kan bruges til Netbank. Det skyldes et manglende OCES-certifikat. Du kan selv bestille et nyt nøglekort, ved hjælp af dit kørekort eller pas. 

Bestil NemID

 

Opdatering af browser

Det er en god idé altid at holde sin browser opdateret. Det giver en større sikkerhed og sikrer bedre mod fejl, når du eksempelvis skal logge på med NemID. Du kan læse mere om, hvordan du opdaterer din browser ved at følge nedenstående links:

 

Microsoft Internet Explorer

Apple Safari

Mozilla Firefox

Google Chrome 

 

Opdatering af Java

Hvad end du bruger PC eller Mac, er det en god idé at holde Java opdateret. Som regel gør din computer det automatisk, men hvis du er i tvivl og oplever problemer, kan du altid opdatere Java manuelt via Javas eget website. 

Gå til Javas website

Hvad går du og tænker på?

Alm. Brand anvender cookies

- og til mere end bare at spise. Cookies er nødvendige for at få vores website til at fungere. Vi bruger vores egne cookies og tredjeparts-cookies til statistik, markedsføring og integration af tjenester. Klikker du videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om cookies