CORONAVIRUS: Få svar på spørgsmål til dine forsikringer. Eller find ud af, hvordan vi kan mødes.

Privat | Erhverv

Hjælp til Netbank


Har du problemer med din Netbank? Her kan du finde vejledninger og få personlig service, så du kan komme godt videre.

Find hjælp i vores vejledninger

Vi har lavet en række vejledninger til dig, hvor du kan få hjælp til de vigtigste funktioner i Netbanken.

 

Sådan logger du på Netbank første gang

Sådan overfører du penge til en konto 

Sådan betaler du regninger

Sådan ser du om der er post fra banken i dit eArkiv

Sådan opretter du et budget i Netbanken

Få hjælp på din skærm

Hvis du har problemer med din Netbank, kan du give en af vores medarbejdere i Netbank Hotline mulighed for at se med på din skærm og hjælpe dig videre på den måde. Du skal bruge hjælpeprogrammet TeamViewer, så medarbejderen kan se din skærm.

 

Sådan henter du TeamViewer

  • Kontakt Netbank Hotline, så I kan udveksle de nødvendige sikkerhedsinformationer
  • Vælg herefter, om du vil installere programmet på en Windows- eller en Mac-computer
  • Klik på kør, herefter hentes programmet. Følg herefter anvisningerne på skærmen
  • Når programmet er startet op, aftaler du det videre forløb med medarbejderen i Netbank Hotline.

Hent TeamViewer til Windows   Hent TeamViewer til Mac

Ring til os

Du er altid velkommen til at få personlig assistance i telefonen. Vores Netbank Hotline er åben alle hverdage fra 09.30-18.00. Ringer du udenfor åbningstiden, kan du lægge dit navn og telefonnummer på telefonsvareren - så ringer vi dig op.

Måske du også overvejer